Kerstbonnen 2021

De ondernemingsvereniging Halfweg, Zwanenburg, Boesingheliede & omstreken zet zich in voor alle bedrijven en winkels die gevestigd zijn in ons werkgebied. Tijdens de lockdown hebben wij vele evenementen af moeten zeggen die normaal bijdragen aan de verbinding met elkaar. Hierbij kan je denken aan de Award Night, de Nieuwjaarsreceptie en het diner bij de feestweek.

Echter hebben wij ook nieuwe manieren bedacht om toch in contact te blijven met alle ondernemers. De jaarvergadering hebben wij digitaal via teams gehouden en ook is er een magazine uitgebracht waar veel positieve feedback op is gekomen.

Kerstbon

In december willen wij op een andere manier de verbinding proberen te bevorderen door een Kerstbon uit te brengen. Deze Kerstbon is een lokaal initiatief en alternatief voor het traditionele kerstpakket wat tijdens de decembermaand als attentie wordt overhandigd aan het personeel.

De Kerstbon heeft een vaste waarde van 10 of 20 euro waarmee je jouw medewerkers kan verrassen met een leuk kerstcadeau naar keuze. Daarmee steun je jouw collega ondernemers in Zwanenburg en Halfweg tijdens deze uitdagende maanden.

Met deze Kerstbon kunnen jouw medewerkers naar hartenlust winkelen bij vele winkels in Zwanenburg en Halfweg.

Inschrijven

Hieronder staan een formulier waarmee je je kan aanmelden als deelnemende winkel waar de kerstbonnen kunnen worden ingeleverd. De deelnemende winkeliers zullen ook een poster ontvangen om aan de winkelpui op te hangen.  Hiermee is de zichtbaarheid dus gewaarborgd.

Hierna zullen wij in juni starten met de actieve benadering van de ondernemers in Zwanenburg en Halfweg zodat de bonnen op tijd kunnen worden gekocht bij de ondernemingsvereniging. Normaliter worden de kerstpakketten al ruim voor december besteld, vandaar dat wij jou ook al vóór de zomer zullen gaan contacten.

Deze lokale actie gaat bijdragen aan het versterken van ons als ondernemers. Daarnaast kan jouw medeweker zelf de keuze maken waarvan hij/zij écht gelukkig wordt. En met dat geluk is ook de middenstand van Zwanenburg en Halfweg zeer erkentelijk!

Ja, ik wil graag Kerstbonnen accepteren

Wil jij dat de kerstbonnen ingeleverd kunnen worden in jouw winkel? Meld je dan aan middels onderstaand formulier. We nemen dan snel contact met je op om het door te nemen.

* Velden met een * zijn verplicht