Kerstbonnen kopen

De ondernemingsvereniging Halfweg, Zwanenburg, Boesingheliede & omstreken zet zich in voor alle bedrijven en winkels die gevestigd zijn in ons werkgebied. Vanaf dit jaar willen wij als ondernemingsvereniging een bijdrage leveren aan ‘’Koop Lokaal’’.

Kerstbon

De Kerstbon is een lokaal initiatief/aanvulling op en alternatief voor het traditionele kerstpakket dat tijdens de decembermaand als attentie wordt overhandigd aan het personeel. De Kerstbon heeft een vaste waarde van 10 of 20 euro. Hiermee kun je jouw medewerkers verrassen met een leuk kerstcadeau naar keuze. Daarmee steun je ook jouw collega ondernemers in Zwanenburg en Halfweg tijdens deze uitdagende maanden.

Met deze Kerstbon kunnen jouw medewerkers naar hartenlust winkelen bij vele ondernemers in Zwanenburg en Halfweg.

Inschrijven

Hieronder staat een formulier waarmee je je kunt aanmelden om kerstbonnen te bestellen. De deelnemende winkeliers en bedrijven staan hier ook vermeld, zij zullen tevens herkenbaar zijn door een poster die aan de winkelpui hangt.

Deze lokale actie gaat bijdragen aan het versterken van ons als ondernemers. Daarnaast kan jouw medeweker zelf de keuze maken waarvan hij/zij écht gelukkig wordt. En met dat geluk is ook de middenstand van Zwanenburg en Halfweg zeer erkentelijk!

Deelnemende bedrijven:

Albert Heijn zwanenburg
Apotheek de Ringvaart
Ballonsjop
CTS Promo
Drogisterij & Parfumerie Poelsma
Groentehandel Pijnaker
Haverhals schoen en mode
Ilsa lingerie
Koster & De Waart
Nuisbv
Primera Zwanenburg BV
Restaurant ‘t Zwaantje
Schreuder & Kraan
Studio Present

Na het bestellen van de kerstbon krijg je in de eerste week van december de bonnen bezorgd door ons! Betaling gaat op factuur vanuit de vereniging. Kerstbonnen zijn geldig tot en met 1 oktober 2022.

Ja, ik wil graag Kerstbonnen kopen

Wil je je medewerkers een leuk kado geven & lokale ondernemers ondersteunen? Meld je dan aan middels onderstaand formulier. We nemen dan snel contact met je op!

* Velden met een * zijn verplicht