Kerstbonnen kopen

De ondernemingsvereniging Halfweg, Zwanenburg, Boesingheliede & omstreken zet zich in voor alle bedrijven en winkels die gevestigd zijn in ons werkgebied. Tijdens de lockdown hebben wij vele evenementen af moeten zeggen die normaal bijdragen aan de verbinding met elkaar. Hierbij kan je denken aan de Award Night, de Nieuwjaarsreceptie en het diner bij de feestweek.

Kerstbon

In december willen wij op een andere manier de verbinding proberen te bevorderen door een Kerstbon uit te brengen. Deze Kerstbon is een lokaal initiatief en alternatief voor het traditionele kerstpakket wat tijdens de decembermaand als attentie wordt overhandigd aan het personeel.

De Kerstbon heeft een vaste waarde van 10 of 20 euro waarmee je jouw medewerkers kan verrassen met een leuk kerstcadeau naar keuze. Daarmee steun je jouw collega ondernemers in Zwanenburg en Halfweg tijdens deze uitdagende maanden.

Met deze Kerstbon kunnen jouw medewerkers naar hartenlust winkelen bij vele winkels in Zwanenburg en Halfweg.

Wil jij kerstbonnen aanschaffen voor jouw medewerkers? Vul dan het formulier hieronder in en we nemen zo snel als mogelijk contact op met je.

Ja, ik wil graag Kerstbonnen kopen

Wil je je medewerkers een leuk kado geven & lokale ondernemers ondersteunen? Meld je dan aan middels onderstaand formulier. We nemen dan snel contact met je op!

* Velden met een * zijn verplicht