Uitnodiging ledenvergadering maandag 23 mei

Datum: 2016-05-03

Geachte leden,

Het bestuur heeft het genoegen u en uw partner uit te nodigen voor de 30ste   Algemene Ledenvergadering, welke zal worden gehouden bij Bratpack B.V., Zwanenburgerdijk 303 A in Zwanenburg op maandag 23 mei 2016. Alle leden van de Ondernemingsvereniging hebben toegang tot de vergadering. Dit jaar hebben wij besloten, gezien het aantal andere bijeenkomsten, de Algemene Ledenvergadering zonder buffet te organiseren.

Programma :

19.30 u.            Ontvangst bij Bratpack B.V.
19.45 u.            Welkomstwoord  en Algemene Ledenvergadering

Agenda vergadering:

Goedkeuring notulen ALV 14 mei 2015
a) verslag notulencommissie 2015
b) benoeming notulencommissie 2016
Jaarrede voorzitter
Jaarverslag penningmeester
Verslag kascommissie
Begrotingsvoorstellen 2016
Benoeming nieuwe kascommissie
Bestuursvoorstellen en mededelingen
 a)voorstellen nieuw bestuurslid
 b) wat verder ter tafel komt
Sluiting

21.00 u.            Sluiting.

U kunt ook via de mail de digitale jaarcijfers van 2015 en de begroting van 2016 opvragen. Deze zijn beschikbaar vanaf 4 meil as. Indien u niet over een computer beschikt, kunt u ons bellen en dan sturen wij u een papieren versie op.

Het bestuur heeft er alle vertrouwen in dat het een gezellige bijeenkomst zal worden en u in groten getale zult deelnemen.

Hoogachtend,

Paul Kok – Voorzitter