Informatie welke u geld kan besparen

Datum: 2014-06-06

Geachte leden & relaties,

Afgelopen dinsdag heeft u de mogelijkheid gehad om een bijeenkomst bij te wonen georganiseerd door het Werkgevers Service Punt Haarlemmermeer, ons geassocieerd lid AM Groep en de gemeente Haarlemmermeer.

Als u daar aanwezig bent geweest dan heeft u allerlei informatie gehoord over het Sociaal Akkoord en de Participatiewet maar ook over de wet Werk en Zekerheid. MKB-Nederland heeft 4 inhoudelijk goedleesbare infobladen geschreven over al deze onderwerpen die u als ondernemer zullen gaan raken. Deze infobladen willen wij u niet onthouden aangezien een goed voorbereide ondernemer dagelijks bezig is om geld te verdienen cq. te besparen. Onderstaand de voornoemde infobladen, doe er uw voordeel mee!

Sociaal Akkoord - Participatiewet
Sociaal Akkoord - wet werk en zekerheid - Flex
Sociaal Akkoord - wet werk en zekerheid - Ontslagrecht
Sociaal Akkoord - wet werk en zekerheid - WW

Ook als u niet aanwezig bent geweest bij de bijeenkomst gaan wij er van uit u op deze wijze juist te hebben geïnformeerd maar verwelkomen wij u uiteraard graag op onze volgende bijeenkomst(en).

Met vriendelijke groet,

MKB Haarlemmermeer-Schiphol

Paul Kok

10 juni 2014 MKB Financieringsbeurs