Over ons

Al sinds 1985 helpt de vereniging ondernemers bij het behartigen van de belangen en het bij elkaar brengen van ondernemers in Halfweg, Zwanenbrug, Boesingheliede en omstreken.

De vereniging is opgericht omdat een groep ondernemers uit de dorpen één stem laten horen naar de overheid en andere betrokkenen, zodat zij als bedrijf en ondernemer beter en maatschappelijk verantwoord konden functioneren. Onder leiding van een actief bestuur heeft de vereniging getracht de ondernemers in deze regio een waardige stem te verschaffen en dat is gelukt!

Wij zijn allang niet meer de ‘Z’ achter in het kaartenbakje maar een volwaardige en gerespecteerde vereniging die veel goede initiatieven heeft genomen en deze ook samen met die overheden en andere partners uit het bedrijfsleven heeft kunnen realiseren. Denk aan het Keurmerk Veilig Ondernemen, een onderzoek naar de brug die inmiddels als Weerenbrug bekend staat en het vernieuwen van de Dennenlaan.

De Ondernemingsvereniging Halfweg, Zwanenbrug, Boesingheliede en omstreken ziet er naar uit om ook de komende jaren het verschil te maken voor ondernemers & inwoners.

Wordt ook lid!

Wordt ook lid van de Ondernemingsvereniging! De OV helpt u graag bij het behartigen van uw belangen of het bij elkaar brengen van ondernemers in Zwanenburg, Halfweg, Boesingheliede & omstreken.