Parkmanagement

Al jarenlang spelen er discussies rondom bedrijventerrein De Weeren en indien we niet ingrijpen dreigt het terrein economisch en ecologisch ten onder te gaan. Het is een oud bedrijventerrein en dientengevolge niet ruim opgezet. Ook zijn er in de loop der jaren vergunningen uitgegeven, welke nooit uitgegeven hadden mogen worden, toezeggingen gedaan, handhavers langs gestuurd die niet handelend optreden, of weten wat er speelt.

Dit is niet meer terug te draaien, maar dient in de toekomst wel voorkomen te worden om nog meer teloorgang te voorkomen.

De Ondernemingsvereniging Halfweg, Zwanenburg, Boesingheliede en omstreken heeft daarom in 2024 weer het parkmanagement “De Weeren“ opgepakt om verder afglijden te voorkomen en het zo broodnodige onderhoud, handhaving en veiligheid te starten.

Hierin hebben de Politie, Brandweer, gemeente Haarlemmermeer, afdeling Handhaving en ook de vereniging zitten waardoor er korte lijnen zijn. Uiteindelijk zal Parkmanagement als zelfstandige vereniging verder gaan en (formeel) los staan van de Ondernemingsvereniging, maar tot dat moment wordt er nauw samengewerkt.

Ton Goossens heeft het traject opgepakt en zal dit samen met eerdergenoemde partijen, de Ondernemingsvereniging en betrokken ondernemers verder oppakken.

Contactgegevens:

Telefoon 06 1641 3938