JOGG werkt!

Datum: 2015-02-05

JOGG werkt!

Hoewel het een kwestie van een lange adem is om structurele resultaten te boeken, zien we dat JOGG werkt. Niet alleen met mooie voorbeelden uit het land. Zo presenteerde Dordrecht onlangs haar nieuwste cijfers.

Sinds de start van de JOGG-aanpak in 2011 is het overgewicht onder kinderen daar met ruim 20% gedaald! Maar ook lokaal in de JOGG-gebieden, in Hoofddorp-Overbos en in Zwanenburg, zien we dat er echt stappen worden gezet naar een gezonde omgeving voor een gezonde jeugd. Alle activiteiten op het gebied van sport, bewegen en gezonde voeding, de DrinkWater-aanpak die door zoveel organisaties wordt omarmt, het enthousiasme om samen te werken aan een omgeving waarin een gezonde leefstijl de normaalste zaak van de wereld is. Ga zo door.

Ook in 2015 hebben we weer volop ambities. Via deze digitale nieuwsbrief houden wij u graag op de hoogte van de ontwikkelingen binnen de JOGG-aanpak in gemeente Haarlemmermeer.

Veel leesplezier!

Lisette Tanis
JOGG-regisseur

Lees de volledige nieuwsbrief hier