Meedoen met de Grootste Band Ter Wereld?

Datum: 2017-03-24

Het begon... vorig jaar mei in Haarlem: 250 drummers, gitaristen, bassisten, zangers en zangeressen voerden het nummer ‘Rockin’ in a free world’ uit.
Met dit mega optreden vestigden zij de aandacht op het Jeugd Cultuurfonds, die er voor zorgen dat ook kinderen uit minder draagkrachtige gezinnen cultuurlessen kunnen volgen. Het evenement haalde de landelijke pers.

Haarlem, mei 2017: 1000 drummers, gitaristen, bassisten, zangers en zangeressen zetten een wereldrecord neer als De Grootste band Ter Wereld voor een vermelding in het Guinness Book of Records.
Het goede doel waar dit jaar aandacht voor wordt gevraagd is de stichting Muziekids. Deze stichting wil mogelijkheden creëren om kinderen tijdens een verblijf in het ziekenhuis kennis te laten maken met spelen, luisteren en beleven van muziek.

Wilt u ook deelnemen aan De Grootste Band Ter Wereld op zondag 28 mei 2017 in Haarlem? Dat kan!