Uitnodiging afscheid voorzitter Paul Kok

Datum: 2016-10-28

Uitnodiging afscheid voorzitter Paul Kok

Je kan een vriend duizend mijlen vergezellen, maar eenmaal moet je afscheid nemen… zo zegt een Chinees spreekwoord. Veel meer dan duizend mijlen en meer dan dertig jaar lang was Paul Kok de stuwende kracht achter de ondernemingsvereniging Halfweg, Zwanenburg, Boesingheliede & omstreken. Onze voorzitter Paul Kok neemt nu afscheid van de Vereniging en haar leden.

Ter gelegenheid hiervan vindt op woensdag 23 november van 18.00 tot 20.30 een feestelijke afscheidsreceptie plaats in het Rijk van de Keizer. Het bestuur nodigt u van harte uit hierbij aanwezig te zijn om, onder het genot van een hapje en een drankje, persoonlijk afscheid te nemen van Paul Kok. Tevens zal aandacht worden geschonken aan het 30-jarig bestaan van onze vereniging!

Er is voldoende gelegenheid om Paul te begroeten maar helaas beperkte tijd voor sprekers. Wilt u graag het woord, mail ons dan even om dit in te plannen.

Namens het bestuur,

Joop Verburg, Wim Verlinden, Rob van Vliet, Marianne Sammels, Edwin Meijer, Rob Koster, Leonoor Juwett, Marc Hoogkamer en Sandra Bouman