Award Night 2016

Datum: 2016-07-01

Op 22 september 2016 vindt de eerste Award Night plaats van de Ondernemingsvereniging! Alle ondernemers uit Halfweg en Zwanenburg zijn van harte uitgenodigd om deze bijzondere avond bij te wonen. Aanmelden kan via www.ondernemingsvereniging.nl.

Tijdens deze avond kunnen er vier Awards gewonnen worden door bedrijven die gevestigd zijn in het werkgebied van de vereniging. Ook niet-leden kunnen meedingen naar de Awards:

• Beste startup (maximaal 3 jaar actief)
  • Innovatie & duurzaamheid
  • Beste retailer
  • Ondernemer van het jaar 2016

Bedrijven kunnen zichzelf of anderen aanmelden voor deze Awards via het formulier op deze website. Nomineren is uiteraard geheel gratis. Op basis van de nominaties zal de jury, bestaande uit het bestuur van de vereniging, mogelijk contact opnemen voor een toelichting. Er zullen geen financiële gegevens opgevraagd worden! Er is maar 1 kans om als eerste een Award te winnen dus nomineer uw bedrijf direct voor 1 of meer Awards!

De Award Night zelf zal gezellig, smakelijk en muzikaal ingevuld worden: 22 september vanaf 18.00 uur in het Zwaantje in Zwanenburg.