Aanmelden ALV en barbecue 30 mei

We hebben je enorm gemist, geen nieuwjaarsbijeenkomst, sponsorbuffet tijdens de feestweek, ledenvergadering of andere bijeenkomsten. Maar na 2 jaar mag het gelukkig weer!

Daarom nodigen wij jullie van harte uit om weer eens gezellig bij te praten in ons nieuwe Dorpshuis onder het genot van een heerlijke BBQ met een borrel. Deze zal plaats vinden op maandagavond 30 mei a.s. vanaf 18:00 uur tot 21:30 uur. De avond zal om 18:00 uur starten met een korte Algemene Ledenvergadering en vervolgens verplaatsen we ons bij mooi weer naar het terras.

De barbecue wordt door Agterberg Vleeswaren verzorgd en na afloop komt IJspret het dessert verzorgen.

Iedereen is van harte welkom en wij hopen je graag weer te zien!

Ja, ik meld mij aan voor 30 mei

We vinden het fijn om te weten wie er langs komen bij onze bijeenkomsten. Vul het formulier hieronder in om je aan te melden.

* Velden met een * zijn verplicht