Inspiratiesessie gezonde werkvloer en omgeving

Datum: 2015-10-05

Wanneer: Donderdag 12 november 2015

Hoe laat:  12:30-15:00 uur (inclusief lunch)

Waar:       Sportcomplex Koning Willem-Alexander in Hoofddorp (de deuren openen om 12:15)

Klaar voor de Start!

U ziet het steeds vaker in het nieuws: het belang van een gezonde werkvloer en gezonde omgeving is een hot topic. Maar hoe kan een gezonde keuze op de werkvloer een gemakkelijke keuze worden? En wat zijn precies de risico’s van bijvoorbeeld langdurig zitten? Op welke manieren kunnen bedrijven bijdragen aan een gezonde leefstijl en omgeving in Haarlemmermeer? Hierover gaan wij graag met u in gesprek tijdens de inspiratiessessie Klaar voor de Start!

Deze inspiratiesessie wordt georganiseerd door de gemeente Haarlemmermeer, als initiatiefnemer van JOGG-Haarlemmermeer (Jongeren Op Gezond Gewicht Haarlemmermeer).

Wat kunt u verwachten?

-       Best practices over de inzet van bedrijven in Haarlemmermeer en omstreken voor een gezonde werkvloer en een gezonde omgeving;

-       Handige tips en trucs om een gezonde leefstijl toe te passen op het werk;

-       Korte workshop over de gevolgen van langdurig zitten;

-       Kennismaken, netwerken en ervaringen uitwisselen;

En u maakt kans op een gratis eerste advies van zorgverzekeraar Zorg en Zekerheid over een gezonde leefstijl op uw werkvloer!

De dagvoorzitter is ex-Olympisch hockeykampioen en ondernemer Floris Jan Bovelander.

Zie de bijlage voor het volledige programma met alle sprekers en een routebeschrijving.

Voor wie?

Managers, HR en P&O managers, leden van de OR, bedrijfsartsen en preventiemedewerkers van bedrijven in Haarlemmermeer.