Uitnodiging inloopavond terrein ‘De Bataaf’

Datum: 2015-08-12

Er gaat iets veranderen op het terrein van de wielervereniging HSC De Bataaf en IJsclub Zwanenburg e.o..

De besturen van een aantal sportverenigingen en de feestweek hebben een plan opgesteld om op het terrein waar tot de dag van vandaag hoofdzakelijk wordt gefietst te gaan samenwerken en dus meer activiteiten te gaan ontwikkelen.

Om dit mogelijk te maken zal het terrein moeten worden aangepast. De verenigingen willen het plan dat voor de nieuwe inrichting is gemaakt graag met hun buren - en dus met u – delen.

Op woensdag 19 augustus kunt u tussen 19.30 tot 21.00 in het clubgebouw van de HSC de Bataaf, de plannen bekijken. U vindt het clubgebouw aan de Kinheim 7.

Er zijn vertegenwoordigers van de verschillende verenigingen en de gemeente aanwezig om de plannen toe te lichten en eventuele vragen te beantwoorden.

Lees de officiële uitnodiging hier