Ondernemers-barbecue bij feestweek geslaagd!

Datum: 2015-06-06

Afgelopen vrijdagavond heeft de Ondernemingsvereniging samen met Feestweek Zwanenburg-Halfweg weer een geslaagde barbecue georganiseerd. Ondanks de voorspellingen bleef de storm uit en konden de sponsoren en leden van de OV genieten van een hapje en drankje.

De tweede editie van het evenement kende een minder druk programma en werd goed ontvangen. Gezellig bijpraten, genieten van het smakelijke barbecue-buffet van Agterberg Vleeswaren en natuurlijk een drankje erbij. Meer ingredienten bleken er niet nodig te zijn voor een zeer geslaagde avond. Op bijzondere wijze werd er stilgestaan bij deze 15e feestweek. Michel Godron en Rob Koster kregen een prijs uitgereikt voor alle vrijwilligers die de feestweek al jarenlang mogelijk maken: niet allemaal ondernemers, maar zeker ondernemend!