Uitnodiging 29ste Algemene Ledenvergadering

Datum: 2015-04-15

Het bestuur heeft het genoegen u en uw partner uit te nodigen voor de 29ste Algemene Ledenvergadering, welke zal worden gehouden bij Groenrijk van Beem, IJweg 177 in Zwanenburg op dinsdag 12 mei 2015.

Alle leden van de Ondernemingsvereniging hebben toegang tot de vergadering. Voor de reservering van het aantal couverts voor het buffet verzoeken wij u vriendelijk ons te mailen aan info@ondernemingsvereniging.nl, onder vermelding van uw naam en bedrijf en het aantal personen. U kunt natuurlijk ook een aspirant-lid meenemen.

Als u aan de avond wilt deelnemen, wacht dan niet te lang met het versturen van de mail. Wij verzoeken u vriendelijk uw reservering het liefst per ommegaande, maar in ieder geval vóór 5 mei a.s. aan het secretariaat door te geven.

Programma:

18.00 u.            Ontvangst bij Groenrijk van Beem (Borrel met hapjes)

18.45 u.            Welkomstwoord en Algemene Ledenvergadering

20.00 u.            Gastspreker Rob Verlinden (Bekende ‘tuinman’ met presentatie ondernemen)

20.45 u.            Barbeque (maar wel een hele speciale)

22.00 u.            Sluiting.

U kunt ook via de mail de digitale jaarcijfers van 2014 en de begroting van 2015 opvragen. Deze zijn beschikbaar vanaf 4 mei a.s. Indien u niet over een computer beschikt, kunt u ons bellen en dan sturen wij u een papieren versie op.

Het bestuur heeft er alle vertrouwen in dat het een gezellige bijeenkomst zal worden en u in groten getale zult deelnemen.

Hoogachtend,

Paul Kok – Voorzitter

Bijlagen:           agenda 2015 en notulen 2014.