Coaching voor startende ondernemers

Datum: 2015-03-27

Ben je in de afgelopen 3 jaar gestart met een eigen onderneming of ben je van plan te starten?

Kom dan woensdag 15 april naar het Startersplatform Haarlemmermeer!

“Coaching voor startende ondernemers”

Wat zijn veel gemaakte fouten van startende ondernemers? Wat is de sleutel tot succes en waar kan een ondernemer terecht met zijn vragen? Op het startersplatform komt een gastspreker van het Ondernemersklankbord meer vertellen over zijn praktijkervaring als ondernemer en als adviseur voor startende ondernemers. Het programma van deze avond ziet er als volgt uit:

19:00 uur Ontvangst 19:30 uur Kort welkom door gastheer Marco Vork, Manager bedrijven advies, Rabobank Regio Schiphol 19:35 uur Welkomstwoord door Wethouder Ap Reinders van Ondernemerschap, Sociale Zaken en Arbeidsmarktbeleid 19:40 uur Zeepkistsessie 20:10 uur Gastspreker van het Ondernemersklankbord “Coaching voor startende ondernemers” 20:40 uur Netwerkborrel 21:45 uur Einde bijeenkomst

Uiteraard sluiten we de avond af met een borrel om je netwerk te vergroten en kennis te delen met de collega ondernemers.

De Zeepkist
Voor deze avond nodigen wij je uit om je onderneming 3 minuten in het zonnetje te zetten. Hiervoor staat op het podium een heuse zeepkist. Er is plaats voor 5 ondernemers. Aanmelden kan via ondernemersplein@haarlemmermeer.nl.

Jij komt toch ook?
Aanmelden kan via www.haarlemmermeer.nl/startersplatform. Deelname is gratis. We zien u graag op woensdagavond 15 april in het Gemeentehuis Haarlemmermeer, Raadhuisplein 1 te Hoofddorp.

Download hier de uitnodiging