Uitnodiging ‘JOGG-Zwanenburg in beweging’

Datum: 2014-11-20

Uitnodiging ‘JOGG-Zwanenburg in beweging’

In het kader van Jongeren Op Gezond Gewicht (JOGG) nodigen wij u uit mee te denken over de lokale JOGG-aanpak in Zwanenburg. JOGG is hier nu bijna anderhalf jaar in beweging, letterlijk en figuurlijk. Kinderopvang, scholen, sportverenigingen, zorg-, welzijns- en sportinstellingen, zorgverzekeraar, gemeente: allemaal doen ze mee. Tijdens deze bijeenkomst laten we graag zien waar we nu staan.

Maar… we zijn er nog niet. JOGG is een aanpak zonder eindpunt. We willen de aanpak verder optimaliseren. Tijdens deze bijeenkomst horen we graag van u wat goed gaat, wat beter kan of anders moet en wat daarvoor nodig is. Ook willen wij deze middag brainstormen over nieuwe ideeën en acties formuleren, om zo samen te werken aan een gezonde jeugd in een gezonde omgeving.

Wij zien u graag op dinsdag 25 november!

15.30 uur: inloop en ontvangst

16.00 uur: opening en toelichting stand van zaken

16.15 uur: inspiratiesessie JOGG

16.30 uur: sportief intermezzo

16.40 uur: workshop

17.30 uur: afsluiting door wethouder Tom Horn

17.45 uur: gezonde netwerkborrel

18.30 uur: einde

Voetbalvereniging Zwanenburg

Populierenlaan 44

1161 SP Zwanenburg

Aanmelden

Aanmelden kan tot vrijdag 22 november via jogg@haarlemmermeer.nl, onder vermelding van JOGG-bijeenkomst Zwanenburg. Mocht u onverhoopt verhinderd zijn, wilt u dat dan alstublieft ook laten weten?