Bijeenkomst feestweek groot succes!

Datum: 2014-05-23

Donderdagavond 22 mei hebben meer dan 100 ondernemers uit Zwanenburg & Halfweg het netwerk event bezocht, voorafgaand aan het begin van het Vierdaags Spektakel. Een geslaagd evenement!

Het is de eerste keer dat de Ondernemingsvereniging en de stichting Feestweek Zwanenburg dit evenement hebben georganiseerd. Gezien de opkomst en reacties van de ondernemers zal het wellicht een blijvend karakter krijgen. Onder het genot van een zonnetje, hapje en drankje werd er veel gepraat en "genetwerkt". Daarnaast hield ook gouden medaille winnares Kirsten van der Kolk een korte presentatie waarin zij inzicht gaf in het netwerk van mensen die het haar mogelijk maakten om het olympische goud te winnen. Een inspirerend verhaal waaruit het belang van een goed netwerk zeker naar voren kwam!