Bijeenkomst Veiligheid in de winkel

Datum: 2013-07-01

Ondernemingsvereniging Halfweg, Zwanenburg, Boesingheliede e.o. organiseert i.s.m.
Samen Veilig Ondernemen een gratis veiligheidstraining voor haar leden!

Alle medewerkers hebben een rol als het gaat om veilig werken en winkelen.

Maar u als ondernemer bent verantwoordelijk voor de veiligheid van uw medewerkers en klanten.

Weten uw medewerkers bijvoorbeeld dat er buiten het bedrijf niet mag worden gesproken over de geldprocedures in de winkel en hoe gaan zij om met lastige klanten?

Samen Veilig Ondernemen organiseert in samenwerking met het KVO Zwanenburg een gratis bijeenkomst “Veiligheid in de winkel”.
Een uitstekende gelegenheid om bewust te worden van de aspecten die samenhangen met veilig ondernemen.

Wie wat waar?
Dinsdag 9 juli 2013
Aanvang: 18:30 uur
Albert Heijn Zwanenburg

De bijeenkomst is bedoeld voor u als ondernemer en natuurlijk voor uw medewerkers.

18:15 uur Inloop
18:30 uur Aanvang bijeenkomst
18:35 uur Voorstelronde
19:00 uur Criminaliteit bij u in de winkel?
20:00 uur Simulaties met acteur
21:00 uur Feedback en samenvatting
21:30 uur Einde bijeenkomst.

Doelstelling training
De belangrijkste doelstelling van de bijeenkomst is om antwoorden te krijgen op vragen over
veiligheid waar u als ondernemer, samen met uw medewerkers, tegen aan loopt.

Daarnaast geeft de training u handgrepen om op lastige klanten af te stappen en met ze in
gesprek te gaan. Samen met collega’s werkt u aan een veilige winkel en krijgt u meer plezier
in uw werk.

Meld u vandaag nog aan op:
www.samenveiligondernemen.nl/trainingen
U vind de training in Zwanenburg onder het kopje OVERVALTRAINING

U kunt ook even kijken op de Samen veilig ondernemen website!