Uitnodiging Lunchgesprek met Dick Benschop (Schiphol Group) en Pieter Cornelisse (KLM)

Datum: 2019-06-24

Ondernemend Haarlemmermeer,

Mede namens de directie van Royal Schiphol Group nodig ik de leden van de bij het HOP aangesloten verenigingen (waaronder dus alle leden van de Ondernemingsvereniging Halfweg, Zwanenburg, Boesingheliede e.o.) uit voor een lunchgesprek op Schiphol op woensdag 10 juli van 12.00 – 13.30.

Dick Benschop, CEO van Royal Schiphol Group, gaat met u in gesprek over de toekomst van Schiphol, de relatie met Haarlemmermeer en innovaties op de luchthavens van Schiphol Group en in de sector. Vice President Mainport Strategy Pieter Cornelisse van Air France – KLM zal u bijpraten over de ontwikkelingen bij Air France – KLM. Na de inleidingen door Dick Benschop en Pieter Cornelisse is er gelegenheid tot het stellen van vragen.

De bijeenkomst zal plaatsvinden in het auditorium van het Schiphol Hoofdgebouw, Evert van de Beekstraat 202. Royal Schiphol Group biedt u na afloop van het gesprek een lunch aan.

U kunt zich tot en met 1 juli aanmelden voor deze bijeenkomst via de website van Ondernemend Hoofddorp (https://ondernemendhoofddorp.nl/event/dick-benschop-over-toekomst-schiphol/). Na 1 juli ontvangt u dan een bevestiging en routebeschrijving via Alexander Scholtes van Schiphol Group. Omdat het aantal plaatsen beperkt is, is snel inschrijven gewenst.

Met vriendelijke groet,

Dick Hulsebosch