Uitnodiging bezoek "Holland Paling" op 21 november

Datum: 2019-11-01

Uitnodiging bezoek "Holland Paling" op 21 november

Beste ondernemer,

We nodigen je graag uit voor de laatste bijeenkomst van 2019 op 21 november in Spaarndam bij palingrokerij Holland Paling.

De palingrokerij rookt al paling in Spaarndam sinds 1832. Roker Ton Balm rookt nog altijd zoals zijn voorvaderen op dezelfde ambachtelijke wijze op eikenhout. Sinds 1983 is de rokerij gevestigd op het terrein aan de Spaarndammerdijk 101 naast de Grote Sluis.

Programma
Om 17.00 uur inloop bij Holland Paling. Je kunt dus ook later binnenkomen. Parkeren kan op het terrein bij Holland Paling of nabij het Dorpscentrum aan de Ringweg in Spaarndam.
Van 17.00 uur tot 19.00 uur is er de mogelijkheid een kijkje te nemen bij het ambachtelijk paling roken in de rokerij, en de verwerking van de paling in de fileerderij.

Tijdens dit bezoek wordt een drankje en toastje paling met daarnaast een soep met paling, een garnalencocktail en een broodje paling.

Na afloop is er koffie/borrel/netwerktijd in het Dorpshuis. Ook de ondernemingsvereniging Spaarndam doet mee met dit uitstapje.

Klik hier om aan te melden via de website of mail even naar info@ondernemingsvereniging.nl om je aan te melden.

Tot 21 november!

De Ondernemingsvereniging