Update The Styles Outlets

Datum: 2020-06-09

Update The Styles Outlets

Beste ondernemer,

Gevels krijgen kleur, contouren worden zichtbaar en overal op de bouwplaats zijn we bezig met de wegen, bekabeling en de aanleg van leidingen. Voor u als omwonende zal het duidelijk zijn; het einde van de cascobouw is in zicht en de ingebruikname van Amsterdam The Style Outlet nadert.

Als bouwcombinatie van het casco staan we voor de laatste opgaves. Het plaatsen van de glazen puien en waterdicht maken van de gebouwen heeft nu grote prioriteit. Dat is nog net niet bereikt, maar het dak is wel zo goed als af. Dáár komt geen water meer doorheen. We kunnen starten met de afbouw en afwerking. Iedereen op de bouwplaats loopt in deze belangrijke fase door elkaar heen. Buitenom wordt het straatwerk aangelegd, de installaties worden gemonteerd en ingeregeld en de laatste hoekjes worden afgewerkt. De omgeving wordt ingericht en ook de aansluitingen op allerlei voorzieningen worden gerealiseerd. Het werk moet klaar om de huurders en winkeliers de gelegenheid te geven zijn of haar winkel te creëren en in te richten. De openingsdatum van Amsterdam The Style Outlets houdt onze opdrachtgever nog even voor zich.

Voor ons als bouwcombinatie zijn de laatste loodjes anders dan normaal. Ook wij moeten in deze coronatijd al bouwende omgaan met “het nieuwe normaal”. In de 1,5-meter-samenleving gaat het gezamenlijk tillen van een goot van 4 meter prima, maar met z’n tweeën een groepenkast aansluiten is een uitdaging met deze afstand. De eindfase van de bouw vraagt dan ook creativiteit van onze uitvoerders én mannen en vrouwen op de bouwplaats om een mooi eindresultaat te behalen.

Tot slot danken wij u voor uw geduld en wensen u en uw gezin veel veerkracht toe in deze nog steeds bijzondere periode!