Ondernemersprijs van Haarlemmermeer 2018

Datum: 2018-08-03

Ondernemersprijs van Haarlemmermeer 2018

Beste Haarlemmermeerse ondernemer,

Wij zijn een ondernemende gemeente. Dat weet u als geen ander. En ondernemerschap wordt beloond. Niet alleen via uw omzetcijfers, maar ook met een prijs: de Ondernemersprijs Haarlemmermeer. En u kunt deze winnen!

Op vrijdag 14 december 2018 wordt de Ondernemersprijs Haarlemmermeer voor de 12e keer uitgereikt. Het is een prijs voor ondernemingen met vijf en meer medewerkers. De initiatiefnemers van de Ondernemersprijs voor Haarlemmermeer zijn:

• gemeente Haarlemmermeer
  • Rabobank Regio Schiphol
  • JAN© Accountants & Belastingadviseurs
  • MeerBusiness Haarlemmermeer & Schiphol.

De prijsuitreiking vindt plaats tijdens het Ondernemersgala. Hoe u mee kunt doen U vult een vragenlijst in, die u via info@meerbusiness.nl aanvraagt. Vervolgens motiveert u waarom uw bedrijf voor de prijs in aanmerking komt en stuurt de ingevulde vragenlijst voor 14 september 2018 17.00 uur weer op.

Een onafhankelijke jury beoordeelt de inzendingen vanuit diverse invalshoeken. Zoals o.a.: strategie, visie en ambitie, personeelsbeleid, maatschappelijk & duurzaam verantwoord ondernemen, financiële situatie, durf, daadkracht en doorzettingsvermogen. Ondernemers en bedrijven met vijf of meer medewerkers en die gevestigd zijn in Haarlemmermeer kunnen meedoen.

Selectieprocedure

Er worden door de jury vier ondernemers of bedrijven geselecteerd en genomineerd. De genomineerden hebben anderhalf uur tijd om zichzelf - in hun eigen bedrijf - te presenteren aan de juryleden. De vorm van presentatie is geheel vrij, maar de eerdergenoemde invalshoeken moeten onderdeel van de presentatie zijn.

De jury bestaat uit:

• Adam Elzakalai, wethouder economische zaken en juryvoorzitter
  • Susan van Os, Gopisingh Van Os Notarissen
  • Mieke Millenaar, directeur/eigenaar Millenaar Adviesgroep
  • Andrea van de Graaf, directeur Tegenstroom
  • Lex Vonk, directeur AM match
  • Camiel Lokkerbol, partner bij JAN© Accountants & Belastingadviseurs B.V.
  • Ard van Berkel, manager Grootzakelijk bij RABObank Regio Schiphol
  • Dick Hulsebosch, voorzitter Haarlemmermeers Ondernemers Platform
  • Paul van den Brink, directeur Master Totaalinrichting B.V. en winnaar in 2014

De uiteindelijke winnaar wordt tijdens het MeerBusiness Ondernemersgala op vrijdag 14 december 2018 bekend gemaakt en krijgt uit handen van burgemeester Hoes de prijs uitgereikt. Uiteraard wordt de media hierbij ook uitgenodigd. We kijken uit naar uw inschrijving!