Nieuw magazine Ondernemingsvereniging!

Datum: 2022-08-26

Nieuw magazine Ondernemingsvereniging!

In Halfweg, Zwanenburg & Boesingheliede zijn veel bedrijven gevestigd. In de tweede editie van ons magazine geven we een aantal van onze leden het woord. Bekende namen maar ook onbekende bedrijven: wellicht heb je de naam weleens gehoord, maar weet je niet precies wat ze doen? In dit magazine kun je kennismaken met bedrijven & ondernemers uit onze dorpen.

De Ondernemingsvereniging zet zich in voor een prettig ondernemersklimaat voor grote & kleine bedrijven. We hebben nauw contact met de gemeente en provincie, organiseren events én willen met dit magazine een bijdrage leveren aan de zichtbaarheid van onze leden. Op dit moment hebben we meer dan 125 leden: wil jij ook lid worden? Bekijk hier alle informatie en het aanmeldformulier.

Het magazine is verkrijgbaar bij een aantal winkels, wordt per post naar alle leden gestuurd én de komende weken huis-aan-huis verspreid in de omgeving.

Je kunt het magazine ook digital lezen natuurlijk!

Namens de Ondernemingsvereniging,

Rob Koster, Sabine de Reus, Raymond Laarhoven, Edwin Meijer
Martijn Kamminga, Danielle Oedekerk, Martin Oedekerk Thijs Berkvens & Sandra Bouman