Bezoek Rondleiding Bogotá & ledenvergadering

Datum: 2024-05-17

Bezoek Rondleiding Bogotá & ledenvergadering

Donderdag 16 mei 2024 heeft de OV HZB &o haar ALV gehouden in Broedplaats Bogotá. Een goede vergadering op een inspirerende locatie.

We werden hartelijk ontvangen door Rolf Meurkens. Samen met zijn broer de oprichter van Broedplaats Bogotá.

Aansluitend aan de vergadering heeft Rolf een korte inleiding gegeven aan de rondleiding die daarna volgde. Broedplaats Bogotá is een plek voor kunstenaars, muzikanten, dansers, pianostemmers maar ook voor advocaten, notarissen tot diëtiste. Al naar gelang de tak van sport, zijn de ruimten in Broedplaats Bogotá verdeeld en is dit een plek waar ondernemerschap en creativiteit elkaar de hand reiken. Een ontmoetingsplek voor samen zijn, samen eten en drinken, naar elkaar projecten kijken en kennisoverdracht.

En waarom “Bogotá”, dat is leuk om zelf te ontdekken. Voor meer info zie broedplaatsbogota.nl.

Wij kijken terug op een bijzonder boeiende en gastvrije avond, met dank aan een ieder die zich hiervoor heeft ingezet.