2 uitnodigingen

Datum: 2018-04-13

2 uitnodigingen

Op woensdag 16 mei hebben we onze jaarlijkse ledenvergadering. Omdat we druk bezig zijn geweest met het Hart van Zwanenburg en wij er zelf maandelijks vergaderen, leek het ons gepast om de ledenvergadering in de Olm te organiseren. Vanaf 19.30 uur bent u van harte welkom en wij zorgen voor een koffie & een koekje, dus geen diner. Wim Hut zal u na de vergadering alles vertellen over het nieuwe dorpshuis, de plannen, planning en ontwikkeling hiervan. Graag even aanmelden via info@ondernemingsvereniging.nl.

Vervolgens hebben we tijdens de feestweek weer een buffet voor u klaar staan en wel op vrijdag 1 juni vanaf 18.00 uur. Onder het genot van een drankje, buffet én met live muziek kunt u feestelijk de week afsluiten en het feestweekend inluiden. Alle leden van de ondernemingsvereniging en sponsoren van de feestweek zijn hierbij van harte welkom! Graag aanmelden via info@ondernemingsvereniging.nl.