Schrijf je nu in voor de Beursvloer Haarlemmermeer 3 nov a.s.

Datum: 2017-10-17

Schrijf je nu in voor de Beursvloer Haarlemmermeer 3 nov a.s.

De Beursvloer is een jaarlijks terugkerend event van de Vrijwilligerscentrale Haarlemmermeer, onderdeel van MeerWaarde, waar geen aandelen worden verhandeld, maar vrijwilligerswerk. Bedrijven, lokale overheden, serviceclubs,  scholen,  maatschappelijke- en vrijwilligersorganisaties ontmoeten elkaar in  een informele en dynamische sfeer.

Doel
Doel van een Beursvloer is om matches tot stand te brengen. Vrijwilligers-  of maatschappelijke organisaties vragen niet om geld maar om kennis, toegang tot netwerken, materiaal, faciliteiten en creativiteit. Of gewoon handen om het één en ander voor elkaar te krijgen. Uiteraard stellen zij hier iets tegenover. Bedrijven hoeven hun financiële  middelen niet aan te spreken, maar maken juist gebruik van andere mogelijk heden om iets voor hun directe samenleving te betekenen.

Uitnodiging bedrijven
Bekijk hier de uitnodiging voor bedrijven. Laat jezelf overtuigen van de kracht van de Beursvloer Haarlemmermeer. Schrijf nu kosteloos in via www.vchaarlemmermeer.nl/beursvloer en kom namens uw onderneming matchen!

Datum & locatie
De Beursvloer vindt plaats in het Raadhuis in Hoofddorp op 3 november a.s.
Tijd: van 15.30 tot 18.30 uur

Voor meer informatie en het volledige programma bekijk de flyer.