Beurs voor ondernemers in Hoofddorp

Datum: 2017-05-15

Beurs voor ondernemers in Hoofddorp

ZP-NET staat niet stil. We zijn continu bezig om de positie van Zelfstandige Professionals op diverse niveaus te versterken. We informeren, verbinden en stimuleren onze leden en komen op voor hun belangen, zodat er meer business wordt gegenereerd voor elke ZP-NET lid.

Geheel in de lijn van dit gedachtegoed, organiseren wij daarom op 29 juni 2017 tussen 16:00 en 22:00 weer een ZP-NET Ondernemersbeurs. Ook deze keer is de locatie het Sportcomplex Koning Willem-Alexander aan de Bennebroekerweg 800 in Hoofddorp. Je vindt ons in de sporthal op de begane grond.

Op dit evenement zullen leden en niet-leden zich gaan presenteren.

De ZP-NET Ondernemersbeurs is uniek in zijn opzet. Toegang is GRATIS, evenals de deelname aan de workshops.

Onze ideologie "Samen ondernemend" zal duidelijk voelbaar zijn wanneer je de beurs bezoekt of deelneemt als exposant.

Ben je ondernemer? Dan mag je dit absoluut niet missen!

Agenda:

16:00 Opening
16:00 Welkomswoord bestuur
17:00 Sprekers
19:00 Workshop "Iedereen kan teksten schrijven" door Anne de Romph
20:30 Workshop "Financieel IQ" door Dona
21:15 Uitreiking Ondernemersprijs en Aanmoedigingsprijs door Burgemeester Weterings
21:30 Loterij (meer info)
22:00 Sluiting

Ga voor meer informatie naar www.zpnet.nl