Zaterdag 20 mei Zomerse Jaarmarkt in Zwanenburg

Datum: 2017-03-02

Zaterdag 20 mei Zomerse Jaarmarkt in Zwanenburg

Het is jaarlijks een groots dorpsfeest, de Jaarmarkt, op een groot gedeelte van de Dennenlaan in Zwanenburg. Zaterdag 20 mei van 10.00 tot 17.00 uur gonst het ook dit jaar weer van de activiteiten voor groot en klein. De organisatie zorgt weer voor tientallen kramen, delicatessen en kermisachtige kinder activiteiten.

De Jaarmarkt van Zwanenburg is er door Zwanenburgers voor Zwanenburgers. Dat betekent dat iedere inwoner, vereniging, bedrijf of winkel een kraam kan huren. Voor deze kraam of grondplek wordt 50,00 euro exclusief btw berekent.

Een ideale mogelijkheid om bedrijf of vereniging bij duizenden bezoekers onder de aandacht te brengen.

De organisatie heeft de volle lengte van de Dennenlaan gereserveerd om de markt te houden.

Dat betekent dat tussen Albert Heijn en de Osdorper tot Kruidvat en Lidl kramen en activiteiten worden geplaatst. Verenigingen of muziekgezelschappen die zich willen laten horen of demonstraties willen geven kunnen zich ook inschrijven.

Inschrijven kan bij:  B.O.B. Promotions op de website www.b-o-b.nl staat een inschrijfformulier.

Vragen kunnen via info@b-o-b.nl gesteld worden.