Award Night 2016 groots succes!

Datum: 2016-09-24

Award Night 2016 groots succes!

De eerste Award Night van de Ondernemingsvereniging was een groot succes! In restaurant het Zwaantje konden vier ondernemers hun Award op komen halen tijdens de feestelijke uitreiking van de eerste Awards.

In de categorie nieuwkomers heeft IJspret een Award gewonnen maar deze ijskoude winkel werd op de voet gevolgd door Joey Schaar en Poelgeest Kappers. Het meest innovatieve & duurzame bedrijf van 2016 is Miscanthusgroep Haarlemmermeer dat zich toelegt op het telen en verwerken van olifantsgras. Dit bijzondere gras wordt gebruikt als papier, veevoer maar ook als versteviger van beton waar het ijzer vervangt. De Winkel van het Jaar is Haverhals schoen- & sportmode geworden welke Bloemenbeppie en GroenRijk achter zich liet.

Ondernemer van het Jaar Frank Koopmans werd geroemd om zijn lef en betrokkenheid bij Zwanenburg en Halfweg. Naast een 24/7 draaiende drukkerij heeft Koopmans heeft Frank met zijn team ook voldoende energie om vele verenigingen te helpen en daarmee vond de jury hem bij uitstek dé winnaar van deze Award!

De vereniging dankt ASNI voor de bloemen, Ballonsjop voor (u raadt het al) de ballonnen en Disco Donna voor de beats tijdens de avond. Bekijk de foto's via onze website. Op naar 2017!