Ondernemers BBQ Feestweek op 3 juni

Datum: 2016-05-12

Na het succes van vorige jaren hebben we natuurlijk besloten om ook in 2016 weer een gezellige borrel te organiseren tijdens de feestweek! Op vrijdag 3 juni nodigen we u van harte uit om samen met ondernemend Halfweg & Zwanenburg een hapje en drankje te komen doen.

Net zoals vorig jaar zal de bijeenkomst een informeel karakter kennen: de stropdas kan dus thuisblijven. Vanaf 17:00 uur bent u van harte welkom in de feesttent waar u kunt genieten van een drankje, muziek en natuurlijk kunt u gezellig blijven eten. De familie Louman zal een uitstekend bbq-buffet verzorgen voor u. Deze bijeenkomst wordt u aangeboden door de Ondernemingsvereniging en Feestweek Zwanenburg en er zijn dus geen kosten aan verbonden. Alle leden van de Ondernemingsvereniging en sponsoren van de Feestweek zijn van harte uitgenodigd! We rekenen op uw komst maar zouden het fijn vinden als u dit even bevestigd via info@ondernemingsvereniging.nl.