Introductie Sven Wilhelmus & Inka Sijtsema

Datum: 2015-12-04

Introductie Sven Wilhelmus & Inka Sijtsema

Wij willen ons graag voorstellen.

Sven Wilhelmus & Inka Sijtsema, ondernemerspaar uit Amstelveen, hebben het roer helemaal omgegooid en runnen nu samen het uitzendbureau in Amstelveen dat de regio Amstelveen, Aalsmeer, Hoofddorp, Badhoevedorp, Zwanenburg bedient.

Sven was werkzaam in de IT- en telecombranche en Inka werkte in de marketing en events. We hadden allebei geen baan, wilden graag wat anders gaan doen en kwamen in die zoektocht Olympia tegen. Dat sloot goed aan bij onze wens om ondernemer te zijn én mensen te helpen in hun zoektocht naar een baan. Het opstarten van ons eigen uitzendbureau binnen Olympia is een mooie uitdaging! Het is ook leuk om te merken dat ons verhaal ondernemers, waar we ook werkzaam voor zijn, aanspreekt.

Olympia Amstelveen is nu 3 maanden weer helemaal up and running. We pakken de bestaande relaties met ondernemers op, zijn contacten met nieuwe ondernemers en kandidaten aangegaan en hebben al diverse succesvolle plaatsingen op onze naam staan. Wij gaan graag voor de ondernemers aan de slag; wanneer zij een uitzendkracht nodig hebben voor een tijdelijke piek in de werkzaamheden of een compleet advies hoe organisatie flexibeler en efficiënter kan worden ingericht.

Re-integratie en de 50 plusser  zijn aandachtspunten in ons beleid.

De brede ervaring van deze mensen moet juist ingezet en benut worden door bedrijven. Wij willen ze graag aan een baan te helpen. Dit doen we door onze opdrachtgevers te wijzen op de voordelen (subsidies) en in het voorstellen van verschillende kandidaten op vacatures. Wij werken op dit gebied goed samen met UWV, Werkgever Servicepunt en gemeentes.

Dit vindt zijn oorsprong in het feit dat wij zelf 50 plusser zijn en vanuit een WW situatie gestart zijn met Olympia. Onder het motto ‘practice what you preach’ is 1 december Arnold Bode ons team komen versterken. Hij is 62 jaar en start bij ons met een proefplaatsing, dankzij de mogelijkheden die het UWV de werkgever hiervoor biedt.

Wij kijken uit naar een persoonlijke kennismaking met onze collega-ondernemers in Halfweg, Zwanenburg, Boesingheliede en omstreken én streven naar een succesvolle samenwerking.

Note:

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Sven Wilhelmus of Inka Sijtsema.

T (0)20 345 00 22 of 06-82456941

E s.wilhelmus@olympia.nl / i.sijtsema@olympia.nl

W www.olympia.nl

In de bijlage van de mail vind je twee afbeeldingen, een van Sven en Inka en een van de locatie van Olympia uitzendbureau in Amstelveen.