Uitnodiging Haarlemmermeers Ondernemerscongres: Ondernemen zonder grenzen!

Datum: 2015-09-17

Uitnodiging Haarlemmermeers Ondernemerscongres: Ondernemen zonder grenzen!

Op dinsdag 27 oktober wordt voor het vierde achtereenvolgende jaar het Haarlemmermeers Ondernemerscongres georganiseerd. Het wordt dit jaar anders dan anders. De locatie is geen leegstaand pand, maar de Kleine Zaal van Schouwburg De Meerse. Na afloop geen Oktoberfest, maar in Première –het restaurant in de schouwburg- een 3-gangendiner met live muziek. Het diner is overigens facultatief.

Maar de sprekers dit jaar zijn weer (bijna) allemaal ondernemers. En dat is een bewuste keuze, gezien het succes van het congres in 2013. En er is weer een klein Businessplein.

Ondernemen zonder grenzen kunt u letterlijk en figuurlijk opvatten: ondernemen net over de Ringvaart, in binnen- en buitenland maar ook buiten de bestaande kaders van uw huidige bedrijfsvoering.

Uiteraard geeft het volop gelegenheid te netwerken met ondernemers van uw eigen vereniging, maar ook met mensen van de andere verenigingen in Haarlemmermeer.

Het Haarlemmermeers Ondernemerscongres laat zien dat het anders kan! Laat u inspireren en schrijf in!

15:30 - 16:00 Ontvangst en registratie

16:00 - 18:00 Congres in de Kleine Zaal

18:00 - 19:00 Netwerkborrel en ondernemersbeurs

19:00 - 22:00 diner met live entertainment in Première