Kick-off beeldkwaliteitfondsen Stadsregio Amsterdam

Datum: 2015-01-15

Kick-off beeldkwaliteitfondsen Stadsregio Amsterdam

Beste contactpersoon,

Hierbij nodigen we u van harte uit voor de feestelijke kick-off van de beeldkwaliteitfondsen van de Stadsregio Amsterdam.

De Stadsregio Amsterdam heeft met behulp van een financiële bijdrage van de Provincie Noord-Holland vijf regionale beeldkwaliteitfondsen opgericht. Met deze fondsen kunnen de gevels en voorterreinen van bedrijfspanden op de volgende bedrijventerreinen gerenoveerd worden:

• Verrijn Stuart, Stammerdijk en De Sniep in de gemeente Diemen;
  • Overamstel, Amstel Business Park, bedrijvengebied Zuidoost en Molenkade in de gemeenten Amsterdam en Ouder-Amstel;
  • Legmeer en Industriegebied Uithoorn in de gemeenten Amstelveen en Uithoorn;
  • Hoofddorp-Noord, De Weeren en Spoorzicht in de gemeente Haarlemmermeer;
  • Molletjesveer en Assendelft-Noord in de gemeente Zaanstad.

Tijdens deze ochtend wordt u als betrokkene volledig op de hoogte gebracht over wat zo’n beeldkwaliteitfonds kan betekenen voor uw bedrijventerrein, gemeente en/of ondernemersvereniging.

09.15 – 09.30 Inloop met koffie
09.30 – 09.50 Opening en start bijeenkomst Ron Karssing
​(teamleider PHB)
09.50 – 10.30 Presentatie BKF 2015-2016 en de rol van PHB Frank
​Voorbergen (adviseur PHB)
10.30 – 11:00 Beeldkwaliteitkader BKF fondsen Marc Reniers
​(M3H Architecten)
11:00 – 11:25 Plenaire zitting: op welke wijze kunnen we gezamenlijk tot goede resultaten komen? Allen – onder leiding van Ron Karssing
11:25 – 11.30 Afsluiting Ron Karssing

Locatie
De bijeenkomst vindt plaats in de Daktuinkamer (rechts) van het vergaderzalencentrum van de gemeente Amsterdam aan deVoormalige Stadstimmertuin 4 in Amsterdam. De locatie is goed te bereiken met het openbaar vervoer. U kunt hier eenvoudig uw reis plannen. Mocht u toch met de auto komen; de parkeergarage van het Ontwikkelingsbedrijf is helaas niet beschikbaar, waardoor u genoodzaakt bent in de nabije omgeving (betaald) te parkeren.

Aanmelding
U kunt uzelf aanmelden door deze mail te beantwoorden met uw contactgegevens. Indien u collega’s of andere geïnteresseerden mee wilt nemen voor wie deze bijeenkomst ook interessant kan zijn dan kan dat uiteraard.

Meer informatie vindt u op onze website www.projectbureauherstructurering.nl. Als u vragen heeft kunt u contact opnemen via ons emailadres info@projectbureauherstructurering.nl of telefonisch 020-20666640.

Graag tot ziens op 2 februari!