Uitnodiging netwerkevent 22 mei

Datum: 2014-04-30

Uitnodiging netwerkevent 22 mei
Op donderdagavond 22 mei organiseren de Ondernemingsvereniging en stichting Vierdaags Spektakel een speciale bijeenkomst! Vanaf 18.00 uur zijn alle ondernemers uit Zwanenburg & Halfweg van harte welkom op het feest-terrein voor een netwerkevent waarbij ook een diner wordt verzorgd.

Speciaal voor dit event slaan de twee verenigingen hun handen in één: voor alle inwoners van Zwanenburg en Halfweg wordt gezorgd maar de ondernemende bewoners kwamen in het programma niet voor. Iets waar nu dus verandering in komt!

Wat kan er verwacht worden? Een gezellige, informele bijeenkomst waarbij ondernemers in contact kunnen komen met elkaar onder het genot van een hapje en drankje. Tijdens deze bijeenkomst wordt het "netwerken" op een bijzondere manier naar voren gebracht. De bijeenkomst duurt tot ca. 21.00 uur zodat alle aanwezigen direct door kunnen naar de naastgelegen feesttent voor een avond vol optredens!

Vanwege de catering vragen we u vriendelijk om u vooraf aan te melden via info@ondernemingsvereniging.nl. Alvast bedankt en graag tot 22 mei.