Uitnodiging bijeenkomst Van Beem 15 mei

Datum: 2019-04-06

Uitnodiging bijeenkomst Van Beem 15 mei

De Algemene Ledenvergadering vind plaats op 15 mei bij Van Beem in Zwanenburg. Vanaf 19.30 uur bent u van harte welkom aan IJweg 177 voor een rondleiding door het bedrijf en de vergadering.

De koffie zal om 19.30 uur klaar staan waarna ondernemer Gerko van Beem ons om 20.00 uur welkom zal heten. Het formele deel van de vergadering begint om 20.15 uur en ronden we af om uiterlijk 20.30 uur. Daarna hebben we een vraag & antwoord ronde waarbij u zelf vragen of opmerkingen kwijt kunt bij de vereniging maar ook bij collega-ondernemers.

Om 20.45 uur zal Gerko met zijn team een rondleiding geven door de verbouwde showroom en wordt er gezorgd voor een hapje & drankje.

Bent u ook aanwezig? Meldt u dan even aan via de website zodat we weten hoeveel personen er komen. Alvast bedankt en graag tot 15 mei!

Klik hier om aan te melden.