In memoriam: Cees Broekhoven

Datum: 2019-10-28

In memoriam: Cees Broekhoven

Met droefenis heeft het bestuur van de Ondernemingsvereniging Halfweg, Zwanenburg, Boesingheliede en Omstreken kennis genomen van het overlijden van Cees Broekhoven.

De heer Broekhoven heeft aan de wieg gestaan van onze Vereniging en is meer dan 30 jaar erelid geweest. Vanaf 1986 heeft Cees, aanvankelijk als directeur van de Rabobank Halfweg-Zwanenburg, zich met enthousiasme ingezet voor het belang van de lokale ondernemers.

Als bestuurslid heeft hij  heeft hij onze vereniging vele jaren gefaciliteerd. Wij  mochten wij het kantoor van de bank in Zwanenburg gebruiken voor bestuursvergaderingen en bijeenkomsten. De bank verzorgde de uitnodigingen en de mailingen. Door zijn relatie met de afdeling Haarlemmermeer van het CDA adviseerde Cees het bestuur met kennis van zaken en zorgde voor de eerste contacten met het college en de Gemeenteraad. Ook later, als statenlid bij de provincie Noord-Holland, bleef Cees ons bestuur van nuttige informatie voorzien.

Mede door zijn bemoeienis groeide onze vereniging tot een serieuze gesprekspartner in de gemeente Haarlemmermeer en Haarlemmerliede Spaarnwoude.

De positieve instelling van Cees in alles wat hij ondernam, maar ook zijn ongebreideld optimisme heeft op eenieder die hem kende grote indruk gemaakt. Wij zullen hem node missen en wensen vooral zijn familie en naasten heel veel sterkte toe in de verwerking van dit verlies.

Het bestuur van de Ondernemingsvereniging Halfweg, Zwanenburg, Boesingheliede en Omstreken.

Foto: Hoofddorpse Courant, www.hcnieuws.nl