Gezocht: bestuursleden Ondernemingsvereniging

Datum: 2020-06-19

Gezocht: bestuursleden Ondernemingsvereniging

De Ondernemingsvereniging Halfweg, Zwa nenburg, Boesingheliede & Omstreken is op zoek naar uitbreiding van het aantal bestuursleden om alle plannen & activiteiten die er zijn goed in te kunnen vullen.

Wat doet een bestuurslid zoal?

• Behartigen belangen van alle leden
  • Aanspreekpunt zijn voor gemeente, collega ondernemersvereniging en de leden
  • Meedenken en praten met gemeente over ondernemers gerelateerde zaken (ondernemersklimaat binnen gemeente, bestemmingsplannen etc)
  • Organiseren bijeenkomsten en evenementen (kwartaalbijeenkomsten, Award Night etc)
  • Communicatie richting leden

Een bestuurslid van de Ondernemingsvereniging:

• Is betrokken bij de belangen van de Ondernemings Vereniging en haar doelstellingen en kan deze uitdragen aan de leden en andere partners
  • Heeft oog voor ondernemersbelangen
  • Heeft een hands on mentaliteit: organiseert en denkt mee om de vereniging te laten groeien en leden te bedienen;
  • Kan vertrouwelijk omgaan met informatie
  • Krijgt geen opdrachten vanuit de Ondernemingsvereniging voor zijn eigen bedrijf/bedrijven.

Alle werkzaamheden zijn onbezoldigd
Een bestuursfunctie vergt ongeveer 2 uur per week aan tijdsinvestering en levert je een groter netwerk en plezier op. Tijdsinvestering wordt gevraagd om mee te denken met bestuurszaken, contacten te onderhouden met partner organisaties, bestuursvergaderingen bij te wonen (eens per maand) en waar nodig werkzaamheden te verrichten (reageren op mails, mede organiseren van activiteiten, aanwezig zijn bij activiteiten, enzovoorts).

Heb jij de ambitie om onze Ondernemingsvereniging verder te professionaliseren, mee te werken aan het laten groeien van de vereniging en mee te helpen aan het versterken van dit netwerk? Dan is een bestuursfunctie misschien iets voor jou. Stuur gerust een e-mail naar info@ondernemingsvereniging.nl om eens kennis te komen maken tijdens één van onze vergaderingen.