Bestuursleden gezocht!

Datum: 2023-06-13

Bestuursleden gezocht!

Wil je jouw vaardigheden en expertise inzetten voor de lokale gemeenschap? Wil je deel uitmaken van een enthousiast team van ondernemers en professionals die zich inzetten voor collega's in Zwanenburg, Halfweg en Boesingheliede? Dan is dit jouw moment om in actie te komen!

Wij zijn op zoek naar ondernemers zoals jij, die graag hun bijdrage willen leveren aan de activiteiten die wij organiseren. Als bestuurslid van Ondernemingsvereniging Halfweg, Zwanenburg, Boesingheliede en omstreken help je ondernemers om ideeen uit te wisselen en te informeren. Samen zorgen we ervoor dat onze dorpen een aantrekkelijke plek blijven voor ondernemers en inwoners.

Wat houdt het in?

• Als bestuurslid vergaderen we één keer per maand, waarbij we de voortgang van lopende projecten bespreken, nieuwe initiatieven ontwikkelen en activiteiten plannen. Jouw stem telt en jouw input is daarin belangrijk!
  • Je krijgt de kans om samen te werken met een bestuur met verschillende achtergronden en interesses, wat het wel leuk en divers maakt!
  • Door jouw betrokkenheid draag je bij aan de groei en ontwikkeling van onze lokale ondernemersgemeenschap.
  • Daarnaast organiseren we ook inspirerende evenementen en bijeenkomsten om de verbondenheid tussen ondernemers te vergroten en kennis uit te wisselen. Ook voor jou en uitgelezen kans om nieuwe relaties op te bouwen en jouw netwerk uit te breiden.

Wil jij je dus een paar uur per maand inzetten voor de vereniging, stuur ons dan een bericht via info@ondernemingsvereniging.nl en dan nodigen we je graag uit bij onze volgende vergadering in het dorpshuis!