Kennissessie AVG Privacywet Praktisch

Datum: 2018-03-09

Kennissessie AVG Privacywet Praktisch

Op 25 mei gaat de nieuwe privacywet in: de Algemene Verordening Gegevensbescherming. Dat heeft nogal wat consequenties voor elke ondernemer. Ook voor u, want zelfs als er alleen maar een kaartenbak of bestandje is met klantgegevens, of in Outlook staan zakelijke klant-of leveranciersgegevens, dan is de AVG al op uw bedrijf van toepassing.

Om duidelijkheid te geven organiseren we hierover een kennissessie Privacywet Praktisch, samen met Ondernemingsvereniging Halfweg-Zwanenburg-Boesingheliede eo. Marten van Buiten van Spectrum Advocaten geeft in een sessie van een uur duidelijkheid over wat je moet doen om aan de nieuwe regels te voldoen.

We nodigen u van harte uit op:

Maandag 26 maart om 19:30 (inloop vanaf 19:00 uur)

Locatie: De Zoete Inval (onder voorbehoud)

Programma:

19:00 uur:           Inloop

19:30 uur:           Presentatie Privacywet Praktisch door Spectrum Advocaten

20:30 uur:           Beantwoorden vragen

21:00 uur:           Borrel

21:30 uur:           Afsluiting

We horen graag of u aanwezig bent.

Aanmelden kan via http://www.formdesk.com/ondernemersverenigingspaarndam/Kennissessie_AVG.