8 mei presentatie Rijkswaterstaat A200/N200

Datum: 2017-05-01

8 mei presentatie Rijkswaterstaat A200/N200

Beste ondernemer,

De komende jaren gaat er veel veranderen op & rond de A200/N200 en ook uw bedrijf zal daar de gevolgen van merken. Rijkswaterstaat komt op 8 mei naar de Ondernemingsvereniging om alle ins- & outs met u te delen dus daarom hebben we een extra bijeenkomst ingelast! Op 8 mei bent u vanaf 19.00 uur van harte welkom op het kantoor van Bratpack, Zwanenburgerdijk 303a in Zwanenburg.

Rijkswaterstaat zal daar in ongeveer 45 minuten uitleggen wat er gaat gebeuren, wanneer het werk is ingepland en beantwoordt graag uw vragen. Voor de volledigheid merken we op dat dit gaat over het onderhoud en de wijzigingen aan de A200/N200 maar niet specifiek over de ontsluiting van SugarCity. De plannen daarvoor moeten eerst nog door de gemeenteraad van Haarlemmerliede goedgekeurd worden alvorens dit definitief is.

Om 19.00 uur staat de koffie klaar, 19.30 uur begint de presentatie en deze zal naar verwachting rond 20.15 uur afgelopen zijn. Het is niet noodzakelijk om aan te melden dus kom vooral langs op 8 mei!

Met vriendelijke groet,

De Ondernemingsvereniging

PS. Noteer ook de ledenvergadering in uw agenda, maandag 15 mei!