Uitnodiging ledenvergadering bij Princen Brouwerijen (met bier, hamburgers & friet!)

Datum: 2017-04-23

Geachte leden,

Het bestuur heeft het genoegen u en uw partner uit te nodigen voor de 31ste   Algemene Ledenvergadering, welke zal worden gehouden bij Princen Brouwerijen, Haarlemmerstraatweg 73, 1165 MK te Halfweg op maandag 15 mei 2017.

Alle leden van de Ondernemingsvereniging hebben toegang tot de vergadering. Wel vragen wij u uzelf op te geven indien u van plan bent om te komen i.v.m. de rondleiding via info@ondernemingsvereniging.nl. Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar voor de rondleiding dus vol = vol en maximaal 2 personen per bedrijf.

Programma :

18.00 u.            Ontvangst bij Princen Brouwerijen met een hapje.

18.30 u.            Welkomstwoord  en Algemene Ledenvergadering

Agenda vergadering:

Goedkeuring notulen ALV 23 mei 2016

a)  benoeming notulencommissie 2017

Jaarrede voorzitter

Jaarverslag penningmeester

Begrotingsvoorstellen 2017

Verslag kascommissie

Benoeming nieuwe kascommissie

Bestuursvoorstellen en mededelingen

a)voorstellen nieuw bestuurslid

b) wat verder ter tafel komt

Sluiting

19.30 u.            Rondleiding Brouwerij en daarna hamburgers & friet.

21.30 u.            Sluiting.

U kunt ook via de mail de digitale jaarcijfers van 2016 en de begroting van 2017 opvragen. Deze zijn beschikbaar vanaf 1 mei as. Indien u liever de papieren versie heeft kunt u ons bellen.

Het bestuur heeft er alle vertrouwen in dat het een gezellige bijeenkomst zal worden en u in groten getale zult deelnemen.

Met vriendelijke groet,

Rob Koster – Voorzitter