Uitnodiging nieuwjaarsdiner

Datum: 2016-12-16

Uitnodiging nieuwjaarsdiner

Het bestuur van de Ondernemingsvereniging Halfweg, Zwanenburg, Boesingheliede en Omstreken wenst u Prettige Feestdagen en veel geluk voor het jaar 2017.

Contacten zijn belangrijk en daarom starten wij het nieuwe jaar door u en uw partner uit te nodigen voor onze Nieuwjaarsbijeenkomst.

Onze Nieuwjaarsreceptie zal plaatsvinden op maandag 9 januari 2016. Wij zullen dit jaar weer te gast zijn bij Chineesrestaurant Saffier, Dennenlaan 127 in Zwanenburg. Aangezien de ruimte beperkt is zijn er een bepaald aantal plaatsen beschikbaar. Wij vragen u dan ook vriendelijk om in te schrijven en dit jaar kunnen wij niet meer dan 2 mensen per lid ontvangen. Van 18:00 uur tot 19:15 uur kunt u met elkaar op het nieuwe jaar toasten onder het genot van een aperitief.

U weet hoe groot de belangstelling is! Wilt u zich daarom aanmelden via info@ondernemingsvereniging.nl of telefonisch op 020- 4972462.